PRE-SELECTIES & TEAMINDELINGEN SEIZOEN 09-10

Nieuws afbeelding 14-4-2009

Vanaf volgende week maandag 20 april gaan voor alle jeugdtaeams de Beoordelings- en Selectietrainingen voor het seizoen 2009-2010 weer van start voor alle jeugdteams. Schrijf je daarom vóór donderdag 16 april 18u in voor de Pré-selecties en kijk goed in het bijgevoegde document “Data Beoordelings- en Selectietrainingen 09-10” wanneer de trainingen voor jou categorie zijn.Verder maken wij ook het indelings- en selectiebeleid van de club voor iedereen inzichtelijk. Om er zorg voor te dragen dat alle leden goed geïnformeerd zijn over de visie en de te volgen procedures is een handleiding opgesteld. Deze handleiding is alleen te lezen voor leden van Alliance. Je kan de handeiding vinden onder het kopje 'documenten' in EMMA. Log in op Emma via onze website www.mhc-alliance.nl met je lidnummer en wachtwoord (ouders gebruiken deze gegevens van hun kin(deren)). Klik op 'Documenten' in de linkerkolom en klik vervolgens op (+) bij Selectiebeleid. Hier tref je het Alliance-beleid aan rondom de selectie en samenstelling van onze teams. Het is belangrijk dat je deze handleiding goed doorleest !

Als je na het lezen nog vragen hebt kan je contact opnemen met Ralph Bleeker op het mailadres : [email protected]

Succes allemaal met de trainingen!