Bestuurstafel

Olivier van Nieuwenhuizen: nieuw bestuurslid Senioren

Nieuws afbeelding 3-12-2019

Vier jaar geleden ben ik na een "hockeyloze” periode van ruim 12 jaar weer het veld opgelopen, als coach van onze dochter Saar in de dierentuin. En… het voelde direct als vanouds. Mijn gedachten schoten terug naar de tijd dat ik als jochie van zeven startte bij de familieclub Shinty in Driebergen, waar ik mijn hele jeugd heb gespeeld, en naar de tijd daarna bij verschillende andere hockeyclubs en bedrijventeams. Door dit hernieuwde plezier voor de hockeysport heb ik me dit jaar aangemeld als trimhockeylid en train ik op de donderdagen mee met de veteranen. Wat is het toch leuk om weer op het hockeyveld te zijn!

En dan zeker bij Alliance! Want sinds ik weer lid ben, heb ik al aan best wat leuke activiteiten kunnen mee doen zoals het familie- en vriendentoernooi Kaatje Bitterberg en het Friendship-toernooi, georganiseerd door de trimhockeyers.

Toen ik gepolst werd voor de rol van bestuurslid Senioren was ik direct enthousiast. Onze club heeft als een van de doelstellingen een bruisende club te zijn met een levendige zondag en kijk er naar uit om samen met jullie invulling te geven aan deze doelstelling!

Hopelijk tot snel op het veld of in het clubhuis!

Met sportieve groet,

Olivier van Nieuwenhuizen