PaasToernooi - Geweldig Succes !

Nieuws afbeelding 15-4-2009

Afgelopen paasweekend hebben wij onze club Alliance door ons 2 daags C- Paasternooi weer even stevig op de kaart gezet! Terwijl de zon heerlijk scheen , streden 28 teams vanuit het hele land om de eerste plaats in hun poule met zowel hockey wedstrijden als fun- spelen. Coaches,  begeleiders en toeschouwers hebben genoten van de sportiviteit, gezelligheid en vechtlust die de bijna 400 kinderen deze 2 dagen lieten zien. De leden van de organisatie en alle vrijwiliigers verdienen een groot compliment – ronduit geweldig !

Kijk snel op de foto's  om te zien hoe deze 2 dagen eruit zagen!! Op Site staan koppelingen naar twee mappen met alle foto's.

Spontaan bedankje van een deelnemende club:

"Wat een geweldig toernooi hebben jullie georganiseerd. Als begeleiders waren wij zeer onder de indruk, hoe perfect en soepel alles liep en iedereen zo keihard werkend om het iedere minuut zo gezellig en leuk mogelijk te maken, helemaal top.

Misschien het beste compliment is dat wij ervan overtuigd waren dat jullie dit toernooi al jaren organiseren, tot men ons vertelde dat dit de eerste keer was zo....

Petje af voor al de mensen bij de fun-velden, de fruitsnijders, de scheidsrechters en de wedstrijdleiders en wie er allemaal nog meer in de weer was. Allemaal enorm bedankt!!! "