(Pre) Selectie Jeugd

Super-prestaties ABC

Nieuws afbeelding 7-12-2019

We zijn op de helft van het veldseizoen, een mooi moment voor een terugblik op de "Super”prestaties van onze ABC selectieteams!

Jongens A1:landelijke topklasse voorcompetitie, hele pittige poule, hoop geleerd enJA1 gaat verder in de Super A!

Meisjes A1:landelijke subtopklasse voorcompetitie. Ondanks het gemis van een aantal langdurig geblesseerde teamleden met de hulp van versterking uit de MA2, MB1, MB2 en MC1 (!!!) heel knap 1ein de poule geworden. De winst tegen Rood-Wit gaf uiteindelijk de doorslag, een topprestatie!MA1 gaat verder in de Super A!

Jongens B1: landelijke suptopklasse voorcompetitie. Spannend tot de laatste wedstrijddag, maar na een verrasende winst van Rijswijk op HDM, was nog voor hun eigen laatste wedstrijd de 1e plek in de poule binnen.JB1 gaat verder in de Super B!

Meisjes B1:landelijke topklasse voorcompetitie. Sterke tegenstanders, ook hier spannend tot het einde. De mooie overwinning op HBS een aantal weken terug bleek uiteindelijk de basis voor de benodigde 5eplek.MB1 gaat verder in de Super B!

Jongens C1:Topklasse voorcompetitie. Ook hier spanning tot het einde, op de laatste speeldag is in een onderling duel tegen QuiVive de winst en de buit binnen gehaald.JC1 gaat verder in IDC-C.

Meisjes C1:Topklasse voorcompetitie. Mooie strijd, landelijk op een haar na niet gehaald (4eplek in de poule met hetzelfde aantal punten als nummer 3, maar 1 gewonnen wedstrijd minder), maar toch een prachtprestatie waar jullie echt trots op mogen zijn.MC1 gaat verder in IDC-C!

2x Super A, 2x Super B en 2x IDC-C.Hiermee hebben alle teams de doelstelling voor de eerste seizoenshelft gehaald. Een groot compliment aan alle spelers, trainers, coaches, managers en het trouwe publiek!

Gefeliciteerd allemaal, wij zijn trots op jullie!

Hans Roseboom

7-12-2019 @ 17:39:14 |Super!!