Bestuurstafel

Nieuws afbeelding 10-12-2019

Langs deze weg informeer ik jullie graag over de acties die voort zijn gekomen uit de ALV van 20 november jl.. We hebben de ALV in een nieuw jasje gestoken met als doel om veel meer met elkaar in dialoog te gaan in plaats van uitsluitende de 'formaliteiten' te behandelen. Mede onder de bezielende leiding van Maarten Bouwhuis die het interactieve programma begeleidde hebben we een schat aan ideeën opgehaald. Tijdens het interactieve deel van ALV gingen alle aanwezigen met elkaar in dialoog over de onderstaande thema’s:

• Binden van jeugdleden
    • Hoe kunnen onze jeugdleden langer verbonden blijven aan de club?
  • Communicatie
    • Over welke onderwerpen moet de club beter of anders communiceren?
  • Bruisende Club
    • Wat kunnen we doen om de club nog bruisender en levendiger te maken?
  • Vrijwilligers
    • Hoe kunnen ouders en jeugdleden beter betrokken worden als vrijwilliger?
  • Ons Complex
    • Hoe kunnen we ons complex aantrekkelijker en inspirerend maken met beperkte middelen?
  • Duurzaamheid
    • Welke duurzaamheidsonderwerpen zijn relevant voor onze club?

Iedereen heeft heel actief meegedacht en ideeën aangedragen. Waarvoor dank! We hebben dus zoals gezegd écht heel veel goede feedback gekregen waar we als vereniging mee aan de slag kunnen. Maar we kunnen dit niet alleen! Daarom zal elk bestuurslid de kartrekker worden voor een van bovenstaande onderwerpen. Diegenen die aanwezig waren op 20 november jl. worden door het betreffende bestuurslid benaderd met de vraag om mee te gaan helpen om verdere inhoud en vorm te geven aan dit onderwerp. Mocht je na het lezen van dit stukje ook een bijdrage willen leveren dan nodigen we je heel graag uit om contact op te nemen met het betreffende bestuurslid (zie emailadres hieronder).

We kijken uit naar jullie reacties én we zien jullie graag op de volgende ALV waar we onze vorderingen als club betreffende de bovenstaande onderwerpen graag met jullie delen.

Met vriendelijke groeten,
Gert-Jan de Rooij