Weer het veld op?

Nieuws afbeelding 13-1-2020 Ben je oud-hockeyer? Woon je in het Kennemerland? En kriebelt het wel eens om weer het veld op te gaan? Bij MHC Alliance ben je van harte welkom!
Onze fantastische familieclub bestaat uit 1700 leden en we hebben ruimte voor trimmers, senioren en veteranen op onze 5 kunstgrasvelden waarvan 3 watervelden.
Lees het uitgebreide interview in de bijlage van dit artikel voor meer achtergronden en belevenissen.
Wanneer je je aanmeldt kun je direct meetrainen met een van onze trainingsgroepen om weer dat heerlijke hockeygevoel te krijgen.
Kortom: je bent van harte welkom! Ben je geïnteresseerd, stuur dan een e-mail naar [email protected] Bijlage