Zaalhockey

ZaalJA1 met overmacht kampioen in de zaal

Nieuws afbeelding 5-2-2020 Met 33 punten uit 12 zaalwedstrijden heeft JA1 de concurrentie in de Subtop-klasse verpletterd. Prachtige driehoekjes, mooie technische acties en weergaloze goals zorgen ervoor dat het publiek soms letterlijk op de banken stond. Onder de perfecte coaching van Teun en Sjoerd steeg het team boven zichzelf uit. Iedereen pakte zijn goaltjes mee en Thijs zorgde voor veel spectaculaire reddingen in de goal. Special dank natuurlijk voor Sam van Leuven die vele wedstrijden van de JA1 heeft gefloten - top Sam. Op naar een mooie tweede helft van het veldseizoen.

Robert Danklof

5-2-2020 @ 17:21:11 |Top! gefeliciteerd

Xander Bakker

6-2-2020 @ 19:30:33 |Mooie prestatie, hulde!