Donderdagavond Alliance Thuisbingo!

Nieuws afbeelding 30-3-2020

Zin in een gezellige avond, met een combinatie van hockey en fun? Doe dan mee met de Alliance Thuisbingo, donderdagavond om 19.30 uur!

Heel hockeyend Nederland kijkt lijdzaam toe hoe de velden zijn afgesloten en de competitie is uitgesteld. De trainingen, de wedstrijden, het teameten en de toernooien zijn voor onbepaalde tijd opgeschort. Als alles straks voorbij is ken je je teamgenoten bijna niet meer terug! Om het gevoel met Alliance erin te houden, organiseren we de Alliance Thuisbingo. Een online event waarbij Alliance leden zich bij elkaar aansluiten om samen bingo te spelen vanuit huis.

Speciale bingokaarten

De bingokaarten zijn niet zoals gebruikelijk met nummers, maar hebben namen en foto’s van onder andere hockey items, bekende sporters, bekende Nederlanders enzovoort. Voor iedereen is er een unieke kaart die je wordt toegestuurd. Wie heeft straks het eerste Horizontaaltje of Verticaaltje? Wie heeft het Grote Kruis? En wie grijpt er naar de hoofdprijs: de Volle Bingo?

Bekende Bingohosts

De Alliance Thuisbingo staat onder leiding van maar liefst drie enthousiaste hosts, die altijd op anderhalve meter afstand van elkaar blijven. Vooral voor de jongere leden zien we bekende namen:

• Bart Meijer (geboren Haarlemmer, presentator Klokhuis en de Beste Vrienden Quiz (NPO Zapp)
  • Michiel Eijsbouts (beter bekend als zijn sidekick Tonnie 'Waar Is Toch Mijn Caravan' van der Neut) en
  • Rutger Mollee (parttime comedian en voormalig hockeyvader).

Livestream

Om 19.30 uur start de Youtube livestream van de Alliance Thuisbingo. Daar zitten dan de bingomasters klaar om alle deelnemers welkom te heten. Er is ook een chatkanaal geopend dat bestemd is voor de leden onderling. Chatten over de ThuisBingo, elkaar een beetje opjutten of gewoon gezellig kletsen. Het mag allemaal, maar verlies de ballen op de livestream niet uit het oog!

Wil je een van de 150 speelkaarten?

We hebben donderdag maar een beperkt aantal kaarten, 1 per gezin, € 5,- per stuk, dus schrijf je snel in. Vanaf nu staat het event open in Lisa en sluit weer op woensdag 24.00 uur.

Hieronder staat hoe je een kaart kunt bemachtigen.

Heb je nog vragen of tips? Meld je bij Bart Smulders op [email protected]

Meer informatie vanaf morgen op www.alliancethuisbingo.nl.

Veel plezier!

Aanmelden via website

Ga naar www.mhc-alliance.nl

Klik op ‘inloggen’