Alle hens aan dek!

Nieuws afbeelding 14-4-2020

Het is inmiddels niemand ontgaan; er raast een storm over het land…

De sponsorcommissie heeft de laatste jaren succesvol een aantal nieuwe kleine en grotere sponsors aan boord gehaald. Daarnaast weten we al lange tijd een groep trouwe sponsoren aan ons te binden.

Om ervoor te zorgen dat we dit succesvol blijven doen, zoeken we een iemand die met hetzelfde enthousiasme en dezelfde overtuiging de huidige commissie komt aanvullen.

Daarnaast hebben wij nog plannen voor het verder professionaliseren van sponsoring van Alliance. Om deze plannen verder te realiseren zijn we op zoek naar een vrijwilliger die samen met ons de mouwen willen opstropen.

We zijn op zoek naar ondersteuning op de volgende gebieden:

• Iemand die zorg draagt voor het acquireren van nieuwe sponsoren in samenwerking met de huidige commissie leden
  • Het onderhouden van contact met bestaande sponsoren
  • Het opstellen van een (strategisch) plan voor een lange termijn en het zeker stellen van een duurzame inkomstenstroom
  • Iemand met oog voor detail, die houdt van het structuur aanbrengen in processen en contracten en de backoffice wil 'strak te trekken'
  • Iemand die bij gaat dragen aan het continueren van de sponsoravonden voor de komende seizoenen

Onder het motto "vele handen maken licht werk” is de gevraagde inspanning heel goed te combineren met full- of parttime werk (ons lukt het ook!). Als team hebben we lol, leren we van elkaar en halen we veel voldoening uit onze waardevolle bijdrage aan de club.

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die past op de bovenstaande profielen - mail dan Michiel Keijzer ([email protected]) voor een nadere kennismaking.