Hockey & Trainingen

Trainingen gestart, maar vrij spelen op de velden kan niet!

Nieuws afbeelding 4-5-2020

Wat een geweldig beeld! De club is weer ‘open’ en onze jeugd rent weer over de velden. Met de inzet van velen is het gelukt om de trainingen weer op te starten voor de jongste jeugd. Als alles goed verloopt, hopen we ook vanaf volgende week de 12-18 jarigen toe te laten.

Natuurlijk is alles anders. Alle teams kunnen maar één keer in de week trainen en er zijn veel maatregelen nodig om veilig te kunnen sporten. De anderhalve meter moet goed bewaakt worden. Let hier op als je je kinderen brengt of als je zelf komt trainen. Ouders en bezoekers zijn op dit moment nog niet welkom op het gehele terrein en de jeugd moet goed de aanwijzingen van de vrijwilligers volgen, gelukkig gaat dat zonder problemen.

De kinderen kunnen alleen trainen met hulp van ouders die begeleiden als vrijwilliger bij het hek en de EHBO-post. Via de categorieleiders krijgen alle teams nu wekelijks het verzoek om vrijwilligers te leveren.

Het is niet toegestaan om vrij te hockeyen of te spelen op ons terrein buiten de reguliere trainingen om. Houd je alsjeblieft aan deze regel, want het is onderdeel van de gemeentelijke Corona maatregelen.