Evenementen

Zaterdagmiddag 16 mei Alliance Thuisbingo #2

Nieuws afbeelding 5-5-2020

Doe je weer mee met de gezellige bingo van Alliance? Lekker borrelen met een combinatie van hockey en fun? De Thuisbingo #2 ‘Borrel Versie’ is op zaterdag 16 mei om 16.30 uur!

De activiteiten op de trainingsvelden komen gelukkig weer op gang. Dat is natuurlijk geweldig nieuws maar het gaat maar stapje voor stapje. Daarom organiseren we een nieuwe bingo die je weer thuis kunt spelen!

De eerste Alliance Thuisbingo werd een klein feestje met veel interactie en vier gelukkige winnaars van geweldige prijs pakketten. Hier kun je de bingo terugkijken en de prijswinnaars vind je op Alliancethuisbingo.nl.

Kom ‘live’ in de uitzending met je gewonnen prijs

Deze bingo komt vanuit een nieuwe studio en er zijn extra elementen toegevoegd. Dit keer maak je zelfs kans om live in de uitzending te komen, we komen de eerste prijzen meteen afleveren!

Speciale bingokaarten

De bingokaarten zijn weer met namen en foto’s van onder andere hockey items, bekende sporters, bekende Nederlanders enzovoort. Voor iedereen is er een unieke kaart die je wordt toegestuurd. Wie heeft straks het eerste Horizontaaltje of Verticaaltje? Wie heeft het Grote Kruis? En wie grijpt er naar de hoofdprijs: de Volle Bingo?

Bekende Bingohosts

De Alliance Thuisbingo staat weer onder leiding van de drie enthousiaste hosts, die altijd op anderhalve meter afstand van elkaar blijven. Vooral voor de jongere leden zien we bekende namen:

• Bart Meijer (geboren Haarlemmer, presentator Klokhuis en de Beste Vrienden Quiz (NPO Zapp)
  • Michiel Eijsbouts (beter bekend als zijn sidekick Tonnie 'Waar Is Toch Mijn Caravan' van der Neut) en
  • Rutger Mollee (parttime comedian en voormalig hockeyvader).

Livestream

Om 16.15 uur start de Youtube livestream van de Alliance Thuisbingo. Daar zitten dan de bingomasters klaar om alle deelnemers welkom te heten. Er is ook weer een chatkanaal geopend dat bestemd is voor de deelnemers.

Groot aantal bingokaarten

Er zijn nu meer bingokaarten beschikbaar, dus iedereen kan meedoen! Bestel ze via de website of via de app voor € 5,- per stuk. Vanaf nu kun je ze bestellen!

Hieronder staat hoe je een kaart kunt bemachtigen.

Heb je nog vragen of tips? Meld je bij Bart Smulders op [email protected]

Meer informatie vind je op Alliancethuisbingo.nl.

Veel plezier!

Aanmelden via Alliance website

Ga naar www.mhc-alliance.nl

Klik op ‘Inloggen’