Bestuurstafel

Jochem Verberne - nieuw bestuurslid Tophockey

Nieuws afbeelding 3-11-2020 Op de ALV van 28 oktober is Jochem geïnstalleerd als nieuwe bestuurslid van Alliance. Hij heeft de functie van Stijn Hazen overgenomen.
Hierbij een korte introductie van Jochem en een nadere kennismaking door hemzelf.

Nadat Jochem in zijn jeugd fanatiek hockeyde, won hij als roeier Olympisch zilver in Sydney. Na de Olympische Spelen is hij altijd sportief betrokken geweest in de topsport en talentontwikkeling. Zo was hij actief als voorzitter van de atletencommissie en bestuurslid van NLSporter, waarvoor hij oa verantwoordelijk was voor de eerste CAO voor de hockey dames en heren Hoofdklasse. Ook was hij voorzitter van één van de regionale talent centra van het NOC*NSF.

"Het is heel leuk om als vader van Juliette betrokken te zijn bij Alliance. Wat mij meteen opviel is hoe goed de vereniging georganiseerd is ondanks de grote hoeveelheid jeugdspelers, dankzij de enorme inzet van heel veel vrijwilligers. Na drie jaar coachen vind ik het een eer en uitdaging om toe te treden tot het bestuur.

Binnen de missie van Alliance om een echte breedtesport vereniging te zijn is er zeker ruimte voor hockeyers en hockeysters met ambitie voor presteren. Ik zal verder bouwen op de bestaande visie, die talenten en ambitieuze leden echt de kans te geven om op hockey-technisch vlak, als team, en ook persoonlijk verder te groeien, wat moet resulteren in nog betere prestaties voor onze topteams.

Het prestatiehockey deel in het totale hockeybeleid zal duidelijker geformuleerd moet worden, waarbij de samenhang en ik de balans en uitwisseling met de breedteteams bij jeugd en senioren heel belangrijk vind.

Gelukkig doe ik dat zeker niet alleen, het Alliance huis staat goed met een mooi team van professionals met de Technisch directeur Jarrit en de verschillende trainers en coaches, en met ervaren vrijwilligers van bijvoorbeeld de Tophockey commissie die er enorm veel tijd in stoppen. Dank Stijn voor je inzet en betrokkenheid in een heel druk en gek jaar!

Sportieve groet,
Jochem Verberne”

Marlous Spoelder

4-11-2020 @ 11:32:16 |Leuk Jochem! 👍🏻💪🏼

Ben Dicker

5-11-2020 @ 17:34:17 |Veel succes, vooral ook plezier🏑🌹

Hanneke ten Brink-van Rhee

7-11-2020 @ 19:26:56 |👊 👍 leuk Jochem! Mooie klus!

Wouter Roduner

10-11-2020 @ 21:41:09 |👍😉

Milou Kelterman

13-11-2020 @ 19:02:54 |Veel succes en dank voor je inzet voor onze club!

Emilie Jagt

19-11-2020 @ 15:14:39 |Succes Jochem, mooi!