Alle Senioren

Alli Actief Bootcamp

Nieuws afbeelding 20-11-2020
Op drie opéénvolgende dinsdagavonden organiseert Alliance Actief voor de Seniorleden (>18 jaar) en alle ouders van jeugdleden een sportieve Bootcamp-training op ons complex. Heb jij ook even zin om lekker te bewegen onder de deskundige leiding van Robert Danklof en Sander Rotteveel van West Workouts (www.westworkouts.nl)? Dan ben je van harte welkom op:
  • dinsdag 24 november 20:00-21:00 uur
  • dinsdag 1 december 20:00-21:00 uur
  • dinsdag 8 december 20:00-21:00 uur
  • Locatie : tussen veld 1 en 3
Deelname is op inschrijving want we hebben maximaal plaats voor 24 deelnemers! Wie het eerst komt, die het eerst bootcampt....!

Inschrijvingen voor de 3 avonden staan nu open in de App van Alliance (
je mag er natuurlijk ook aan één of twee trainingen meedoen....).
Ga naar onze prachtige App op je mobiel, klik op 'meer' (de puntjes), klik op Evenementen en meld je aan voor een sportieve bootcamp-training! Ben je ouder van een jeugdlid, dan gebruik je de inloggegevens van je kind(eren) om je aan te melden. Vol=vol dus wees er snel bij!

Wij zien je graag op de komende dinsdagen verschijnen voor een lekkere bootcamptraining.

Met sportieve groeten
Namens Alliance Actief
Olivier van Nieuwenhuizen - bestuurslid Senioren

Miguel Elshout

21-11-2020 @ 08:12:35 |Mats Elshout

Miguel Elshout

21-11-2020 @ 08:22:48 |Er staat bij ‘evenementen’ geen evenement om te selecteren.. daarom aanmelding via deze weg voor Bootcamp.. Miguel Elshout

Hans Roerink

23-11-2020 @ 08:01:38 |@Miguel : je bent aangemeld voor alle 3 de dinsdagen

Robert Danklof

24-11-2020 @ 21:56:23 |Eerste bootcamp zit er op. Was super tof! Veel verschillende oefeningen en een bevlogen trainer die zorgt dat je doorgaat. Dus A.s. dinsdag hop! Van die bank af!