10 MEI; PROMOTIEFEEST HEREN 1

Nieuws afbeelding 7-5-2009 Het einde van het hockey (wedstrijd-)seizoen nadert met rappe schreden. Maar niet voordat we nog een flink aantal spannende momenten, heerlijke feesten, BBQ’s, (familie-)toernooien en huldigingen hebben gevonden. Zondag aanstaande speelt Heren 1 een ongetwijfeld bloedstollende wedstrijd tegen oude bekende Haarlem Heren 1. Onze jongens zullen alles op alles zetten om een volgende stap richting het kampioenschap te maken. En daarbij kunnen ze de aanmoediging van héél veel Alliancers, vrienden, vriendinnen, familie, spandoeken, vlaggen, toeters en bellen goed gebruiken. Dus komt allen en neem  om 14.45 uur naar Alliance!
Na de wedstrijd zul je je wanen in de kroeg van Bolle Jan of bij een concert van André Hazes want dan treedt Han op. Han staat bekend in de hele streek vanwege zijn gouden keel en levensechte snik. Dit speciale optreden is geregeld vanwege de promotie van Heren 1 naar de eerste klasse en dat moeten we goed vieren!!!

Graag jullie aller aandacht voor DAMES 1. Zij spelen uit op Crayenhout gaan voor de winst. Er staat wat op het spel! Maar na de voortreffelijke wedstrijd van vorige week staan onze dames weer helemaal op scherp voor de laatste klapper van het seizoen. Nog nooit op Crayenhout geweest? Grijp nu je kans en kom Dames 1 aanmoedigen, onze meiden kunnen absoluut een stevige steun gebruiken! Dus trek alles uit de kast en zet koers naar Crayenhout zondag, aanvang 12.45 uur.