OPEN INSCHRIJVING SELECTIE DAMES 2 seizoen 2009-2010

Nieuws afbeelding 19-5-2009 Binnen MHC Alliance is besloten om het (technische) beleid voor wat betreft de opleidingsteams directer te gaan sturen en dirigeren. De uitvoering hiervan is in handen van de AHA-Commissie. Dat betekent onder meer dat Dames 2 een opleidingsteam zal moeten gaan worden, waarbij het streven is om een optimale mix van “oud en jong” te creëren. In samenspraak met en mede namens Blok Coördinator Jeroen Tuininga, categorieleider Anna van Veen nodigt de AHA-Commissie een ieder dan ook uit voor de samenstelling van de nieuwe selectie voor Dames 2 van seizoen 2009-2010.  Heb je zin om op hoog niveau te hockeyen? Ben je gemotiveerd genoeg om fanatiek te trainen en elke zondag er voor te gaan? Geef je dan op voor de selectie van Dames 2 via de email bij Anna van Veen op [email protected].

Over circa 3 weken zal een avond worden georganiseerd op het clubhuis waarbij de plannen voor volgend seizoen nader toegelicht zullen worden. Wij gaan er dan ook van uit dat alle geïnteresseerden daarbij aanwezig zullen zijn. De planning is nu dat eind juni een aantal selectietrainingen en –wedstrijden plaats heeft zodat het inzichtelijk wordt wie voor Dames 2 in aanmerking kan komen. Alliance biedt de speelsters van Dames 2 vanzelfsprekend ook de nodige faciliteiten aan. Hier zullen we op de open avond verder op ingaan. Spreekt het bovenstaande jou aan en wil je (nog) fanatiek hockeyen in een goede mix van ervaren speelsters en jonge talenten? Kom dan naar de open avond en schrijf je in voor de open selectie van Dames 2!

We rekenen op jullie!

Anna van Veen 06 24606877 of 023-5295151 (categorieleider Dames)
Jeroen Tuininga 06 14694823 (Blok Coördinator)
Herre Kleuver 06 20612298 (voorzitter AHA-Commissie)