BEDANKT !!

Nieuws afbeelding 19-5-2009 Ondanks dat het seizoen voor ons een dramatisch einde kende, willen wij toch langs deze weg onze dank uit spreken naar een aantal mensen. Op de allereerste plaats willen we onze harde kern van supporters bedanken voor hun enorme steun langs de lijn. Zowel tijdens de thuis als uitwedstrijden konden we op jullie rekenen. Graag willen we jullie laten weten dat dat voor ons altijd heel veel heeft betekend!!! Jullie hebben ervoor gezorgd dat we er zelf tot op het laatst in zijn blijven geloven!! Dank daarvoor! Dan ook een groot woord van dank voor Maurice Bekkers. Hij heeft ervoor gezorgd, als assistent manager, dat veel zaken rondom ons team soepel zijn verlopen. Bij iedere wedstrijd werden de scheidsrechters goed ontvangen, de lunch opgeruimd, de ballenkinderen geinstrueerd en de cornervlaggen stonden op het veld. Top Maurice!! We zijn je dankbaar. Dan niet op de laatste plaats dank aan Niels, Patty, Martin en de rest van de barcrew. Dank dank dank. Bij iedere thuiswedstrijd stond er een voortreffelijke lunch klaar. Zo goed zelfs,dat er veel clubs in de voorbereiding graag bij ons wilden spelen omdat het altijd zo goed verzorgd is op Alliance. Aan jullie heeft het zeker niet gelegen en we hopen dan ook dat we volgend seizoen weer op de fantastische samenwerking mogen rekenen!!!

Ook nog een bedankje aan onze Sissy Boy vest sponsoren. Dankzij jullie bijdrage hebben we een aantal kosten kunnen betalen, die we anders op een andere manier hadden moeten bekostigen. Dank voor jullie spontane donatie. Voor diegene die wil weten wie dat geweest zijn; lees de achterkant van het Sissy Boy vest!!!

Bestuur, dank voor jullie geloof in ons. Jullie support, zelfs regelmatig langs de lijn, heeft ons goed gedaan. Jullie inspanning, en dan met name die van Marije Kronenberg, heeft ervoor gezorgd dat we een team geworden zijn!!

Heren 1; dank voor jullie motiverende woorden. Iedere wedstrijd hebben jullie  meegeleefd en ons  succes gewenst.  Wij zijn enorm trots dat jullie gepromoveerd en zelfs kampioen geworden zijn!!!Volgend seizoen weer gezellig iedere vrijdagavond samen eten??

Aankomend seizoen spelen we een jaartje 1ste klasse om daarna weer keihard te promoveren naar de overgangsklasse. Ook dan is een ieders support van harte welkom!!
Een hele fijne zomer toegewenst, namens heel Dames 1 Alliance,

Myrna van streun