24 juni : 'decision time' in de ALV!

Nieuws afbeelding 5-6-2009 Op 24 juni wordt de Algemene Ledenvergadering gehouden. Naast de normale zaken als de clubfinanciën en contributies, presenteert het bestuur natuurlijk ook het vervolg op de Bijzondere Leden Vergadering van 11 Februari, de voortgang van Alliance 2.0.
U wordt in de komende dagen ook per post uitgenodigd, maar noteer 24 juni vast in uw agenda. In aanloop naar de ALV zullen ook alle vergaderstukken beschikbaar komen via de rubriek 'Documenten' op uw persoonlijke EMMA-pagina. Wij rekenen op net zo'n grote opkomst als op 11 februari j.l.!