OP WEG NAAR DE TOP

Nieuws afbeelding 12-6-2009 Dat Alliance een top vereniging is, konden we afgelopen zaterdag wel zien bij de huldiging van alle kampioenen van het seizoen 2008-2009. Maar buiten onze terreinen zet zich dit voort bij de selecties voor de Noord-Hollandse teams en het nationale team. De volgende Alliancers hebben zich geplaatst :
  • Jeroen Reijnen (JC1) is geselecteerd voor NH-B
  • Bart Kronenberg (JC1 is geselecteerd voor NH-C
  • Daan Sluis (JC1) is geselecteerd voor NH-C
  • Noor Sluis (MB1) is geselecteerd voor NH-B
  • Laura Arends (MB1) is geselecteerd voor NH-B
  • Nicole Oud (MB1) is geselecteerd voor NH-B
  • Sarah Vliese (MC1) is geselecteerd voor NH-B
  • Jolien Evers (MC1) is geselecteerd voor NH-B
  • Florine Alblas (MC1) is geselecteerd voor NH-C
Alexandra Spoelder is uitgenodigd voor de selectie voor 't nederlands team, al moet ze die selectie natuurlijk nog wel doen en zit ze er dus nog niet bij.

Afgelopen vrijdag is het team van  college Hageveld-bovenbouw-meisjes Nederlands Kampioen schoolhockey geworden. Dit team bestond voor een aanzienlijk deel uit speelsters van Alliance (MA1,MB1).

Tja en dat zijn dus prestaties waar we allemaal een beetje stil van worden. We wensen jullie allemaal enorm veel succes in het komend seizoen en zouden het bijzonder leuk vinden om nog vele malen jullie namen op onze site te zien!!

Top en zet 'm op
Alle Leden en supporters van MHC Alliance

Jolien Evers

13-6-2009 @ 13:28:11 |Ik zit in het Noord Hollands B niet C ;)

Hans Roerink

13-6-2009 @ 14:56:25 |gaarne dit soort reactie naar [email protected], dan kunnen wij de tekst aanpassen (die we overigens aangeleverd hebben gekregen.....)