Bestuurstafel

ALGEMENE LEDENVERGADERING

Nieuws afbeelding 22-6-2009 Afgelopen week heeft het bestuur van MHC Alliance alle leden persoonlijk uitgenodigd via een brief voor de Algemene Ledenvergadering o p24 juni a.s.
Afgelopen week ontvingen alle leden (en ouders van leden) de uitnodiging en de agenda, vergezeld van een voorstel tot statutenwijziging. Op de site staan vanaf 12 juni alle verslagen, vanaf  22 juni zullen de financiĆ«le stukken alsmede een contributievoorstel te zien zijn op de site, in EMMA. Je kunt alvast laten weten dat je komt via je eigen persoonlijke webpagina in EMMA:
  • ga naar de website van Alliance : www.mhc-alliance.nl
  • login op EMMA (linksboven) met je lidnummer en wachtwoord;
  • ben je je wachtwoord vergeten klik dan op het dik gedrukte woordje 'hier' en je krijgt het wachtwoord automatisch per omgaande retour gezonden;
  • klik bij Evenementen op 'Aanmelden' of 'Afmelden' om te laten weten dat je op de ALV zult komen of verhinderd bent.
Je kunt ook de agenda, notulen en verslagen van alle commisies lezen in EMMA:
  • klik in EMMA op 'documenten' ( in de linker groene kolom)
  • klik op ALV 2009
  • klik op de documenten die je wilt lezen
  • alleen de leden van Alliance kunnen deze informatie lezen. De buitenwereld heeft geen toegang tot deze belangrijke club-info

LET OP :
  • De start vanaf 19.30 uur met de registratie van alle stemgerechtigden
  • Exact om 20.00 uur start de vergadering
  • De ALV is ook toegankelijk voor niet-leden/ vrijwilligers, echter zij zijn uitgesloten van deelname aan de stemmingen
  • Alle vergaderstukken staan op EMMA en dien je zelf uit te printen. Op de ALV zullen GEEN papieren exemplaren van de vergaderstukken worden uitgereikt. Op deze wijze probeert Alliance ook haar groene karakter te laten zien.

Meldt je snel aan en we zien je op 24-6 van 19.30 uur