FOTO'S MD1 TOERNOOI DUITSLAND

Nieuws afbeelding 15-6-2009
Op 13 en 14 juni heeft MD1 een toernooi gespeeld in Hamburg bij de Duitse topclub USC Uhlenhorst, Europees kampioen Heren in 2008. Samen in één bus met MD1 van Bloemendaal werd vrijdagmiddag na school afgereisd naar de plaats van bestemming. Onze Duitse vriend Heiko had in Uhlenhorst, met de bekende Duitse gründlichkeit, onze ontvangst voorbereid en de meiden werden vrijdagavond om 23.00 uur ontvangen door hun gastouders.
Er werd op zaterdag en zondag een vierluik gespeeld met Bloemendaal, Uhlenhorst Hamburg en Uhlenhorst Mülheim. De begeleidende vaders van Alliance en Bloemendaal hebben twee dagen kunnen genieten van topjeugdhockey, waarbij de Nederlanse meisjes de strijd aangingen met hun zeer getalenteerde leeftijdsgenootjes die in Duitsland in de regionale Oberliga's spelen. De teams waren goed aan elkaar gewaagd en elke wedstrijd was daarom zeer spannend. Kijk op de website voor foto's van dit meer dan geslaagde toernooi.