HIGHLIGHTS VAN DE ALV

Nieuws afbeelding 25-6-2009 Onder grote belangstelling werd gisteravond de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden. Vele leden hadden de tijd genomen zich te laten informeren over het reilen en zeilen van onze vereniging. De voorzitter ging uitvoerig in op alle gebeurtenissen in het afgelopen jaar en gaf een vooruitblik op de ambities van MHC Alliance in de komende jaren. De dank aan alle commissies en vrijwilligers was wederom groot en alle aanwezige leden spraken hierover hun waardering uit. De avond verliep in een bijzonder positieve sfeer waarbij er natuurlijk best hier en daar nog een opbouwende kanttekening door de leden werd geplaatst. De volgende hoofdzaken waren het vermelden waard :
- Alle commissieverslagen werden met applaus begroet door de leden
- Het jaarverslag van het bestuur werd geaccordeerd
- De plannen voor het komende jaar werden gesteund
- De statuten en het huishoudelijk reglement werden herzien en up to date gebracht
- de Kas-commissie adviseerde positief t.a.v. de financiele resultaten over 2008-2009
- het nieuwe contributievoorstel voor 2009-2010 werd aangenomen
- De begroting 2009-2010 werd goedgekeurd

Tevens werd er uitvoerig afscheid genomen van Loes Schoone en Paul Krimpenfort als Bestuursleden Breedte Hockey en Prestatie Hockey. In het Bestuur 2009-2010 zijn de volgende nieuwe bestuursleden benoemd :
- Frank van Santen - Penningmeester
- Franck Dellenbag - Bestuurslid AHA
- Klaas van Veen - Bestuurslid Senioren
-Catharina Bieringa - Bestuurslid Sponsoring

Als klap op de vuurpijl werden de werkzaamheden van Florentien van Hees en de LISA-commissie bekroond met het "BG Koning Wisselschild" en "de Veer van Winnubst"