Wedstrijdsecretariaten

Opzeggen lidmaatschap (voor 1 mei a.s.)

9-4-2008

BERICHT VAN DE LEDENADMINISTRATIE
Hoe te handelen bij het opzeggen van uw lidmaatschap !

Alliance leden die van plan zijn het lidmaatschap voor het komende seizoen 2008-2009 op te zeggen, worden verzocht dit uiterlijk voor 1 mei a.s. schriftelijk mede te delen, dit in verband met de opgave aan de bond met hoeveel elftallen, achttallen en zestallen wij volgend seizoen voor de competitie zullen inschrijven.

De opzegging schriftelijk per brief naar MHC Alliance, Postbus 544, 2100 AM Heemstede of per E-mail met leesbevestiging naar [email protected] met een cc. naar [email protected]

Vaak wordt mij gevraagd om een e-mail bericht te bevestigen, maar daar gaat dermate veel tijd inzitten, dat ik helaas genoodzaakt ben hier niet op in te gaan. U kunt dus zelf om een leesbevestiging van het bericht vragen, waarop u automatisch een berichtje terug krijgt.

Met hartelijk dank voor uw medewerking,
Hein van Heijningen