ABNAMRO HOCKEYDOME EK2009

Nieuws afbeelding 6-8-2009 Beste Jeugdhockey(st)ers van Alliance,
Onderaan dit bericht kunnen jullie het programma voor de ABN AMRO Hockey Dome op hockeyclub Laren lezen. Op 22/23 en 29/30 augustus organiseert ABN AMRO een HockeyDome voor de jongste jeugd ( E,D en C jeugd). Naast het persbericht (zie bijlage) zou ik u graag iets meer uitleg willen geven m.b.t het evenement. Zo worden de kinderen vermaakt van 11.00 tot 17.30 uur en krijgen ze naast de gratis entree ook nog een gratis lunch een T-shirt en een hockeyDVD. Ook voor de rij ouders is er rekening gehouden met een plaats op de tribune en een gratis lunch! Als ze zich met een heel team willen inschrijven kan dit ook. Een goede manier voor de coaches en trainers om aan de teambuilding te werken! Let op: Voor grotere groepen vanaf 25 kinderen is er op zaterdag 22 en zondag 23 augustus nog voldoende plaats. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd bellen naar het volgende telefoonnummer 023-5267345.

UITNODIGING
Op 22, 23, 29 en 30 augustus wordt er op hockeyclub Laren een heus stadion neergezet om de wedstrijden van het EK Hockey met elkaar te kunnen volgen en willen wij jou, je team, je ouders en broers en zusjes uitnodigen voor een dag vol sport en gezelligheid. Je kan je voor alle dagen inschrijven, maar op 22 en 23 augustus hebben we de meeste ruimte voor hele teams!

Zie hier het programma van deze dagen:

11.15 uur Ontvangst
11.45 uur Start Hockeyprogramma (Clinic met oud internationals)
14.00 uur Lunch
14.30 uur Panna hockey demonstratie
15.00 uur Voorbeschouwing met ex international
15.30 uur Start wedstrijd EK op het megascherm
17.30 uur Einde van de dag

Wil je ook komen, meld je dan direct aan en stuur een mail naar [email protected] met je naam, hoeveel personen, en welke dag je komt. Er zijn geen kosten aan dit evenement verbonden, toegang en lunch zijn gratis!
Tot dan!

Floris-Jan Bovelander, Sander v/d Weide & Jesse Mahieu