Van de Voorzitter

Nieuws afbeelding 24-8-2009 De zomervakantie is voorbij, het hockeyseizoen staat weer voor de deur. Voor selectieteams zijn de voorbereidingen al weer begonnen, voor anderen begint het vanaf volgende week. We hebben er weer zin in. Afgelopen zaterdag kwamen er al honderden nieuwe jeugdleden en hun ouders naar de Aspirantendag. Het was weer een vanouds gezellige happening. We wensen alle nieuwe leden en hun ouders een enorm leuk seizoen bij Alliance.
Alliance is hard op weg om de voorgenomen acties van ons middellange termijn plan 'Alliance 2.0' waar te maken. Ik zie veel enthousiaste en hardwerkende leden en ouders die samen van onze vereniging de leukste hockeyvereniging maken in Kennemerland. Een vereniging waar iedereen aan zijn trekken komt binnen zijn wensen en mogelijkheden. We hopen dat iedereen de ingeslagen richting met raad en daad wil blijven ondersteunen. De ALV van afgelopen juni was een succes. We hebben veel belangrijke besluiten genomen: Alliance 2.0, Alliance Hockey Academy, Statutenwijziging, aandacht voor senioren, financiƩle zaken om er maar een paar te noemen. Het Bestuur bestaat nu voor de helft uit nieuwe leden en zal meer en vaker delegeren. Er zijn vele commissies waar tientallen vrijwilligers in samenwerken. De vereniging wordt financieel en moreel gesteund door tientallen sponsoren. Vergeet u hen niet?

Sportief gezien zijn onze topteams er klaar voor. We wensen zowel Dames 1 als heren 1 een heel succesvol seizoen toe. Voor de meeste teams zijn inmiddels coaches en trainers en trainingsschema's bekend; een leeuwenklus die door de AHA-commissie is geklaard. Die club, dat zijn wij met zijn allen. We hebben het dus allemaal zelf in de hand. Ik stel voor dat we er een vreselijk leuk en succesvol seizoen van maken!

Erik Jan Verhulst