OPROEP EHBO VRIJWILLIGERS

25-10-2009
Wie wil ons ondersteunen bij het bemannen van de EHBO post tijdens toernooien? Wij zijn op zoek naar enthousiaste EHBO-ers, EHBO-verpleegkundigen of artsen die tijdens toernooien bereid zijn een aantal uur de EHBO-post te bemannen. We hebben op Alliance een prachtige EHBO kamer, welke binnenkort volledig ingericht is. Het zal om een paar uur per jaar gaan, dus het kost niet veel tijd. Het eerste toernooi waarvoor wij nog één persoon zoeken voor een aantal uur is het Friendship toernooi op zondag 6 september. Dus past dit profiel bij jou en wil je graag iets voor de club doen, maar het mag niet teveel tijd kosten, dan is dit jouw kans. Meld je aan bij Nicole Troost : [email protected].