Categorie DEF + DT

ASPIRANTENDAG 2009

30-8-2009

Afgelopen zaterdag 22 augustus werd de jaarlijkse Aspirantendag georganiseerd voor in totaal zo’n 225 kinderen. ’s Ochtends was er een kennismakingsochtend voor ruim 100  nieuwe leden van de Dierentuin en ’s middags kwamen ruim 125  F leden en nieuwe E+D leden om kennis te maken met hun nieuwe teams. Een zeer groot aantal trainers van Heren 1 en Dames 1 stond klaar om de kinderen de beginselen van het hockey bij te brengen en de wedstrijdjes te begeleiden. Het weer was prachtig, de koffie, limo, bits en ijsjes gingen erin als koek….kortom een prachtige opening van het seizoen voor deze categorieën. Bekijk de foto’s!