Arbitrage

GRATIS AANGEBODEN ....!

Nieuws afbeelding 10-9-2009 Gratis de scheidsrechterskaart voor Alliance Senior leden in 1 avond( En nog verplicht ook  !). De KNHB schrijft voor dat alle senioren en trimleden in het bezit moeten zijn van een scheidsrechterskaart. Op dit moment voldoen we nog niet geheel aan deze eis. Om de achterstand in te halen vinden er wederom enkele cursussen plaats die meteen gevolgd worden door het examen. Slaagkans bijna 100%!!! De cursus begint op donderdag 17 september om 19.30 uur en vindt plaats op het clubhuis in de bovenzaal. Lees snel de bijlage voor de toelichting !

mvg
Arbitrage Commissie