Categorie DEF + DT

Toepassing Selfpass bij de Jongste Jeugd D-E-F

10-9-2009 Er zijn wat tegenstrijdige berichten in omloop betreffende de toepassing van de nieuwe Selfpass regel bij de Jongste Jeugd. De KNHB en het District Noord Holland verschillen hierover van mening. Inmiddels is het District met een compromis gekomen en wij als Alliance sluiten ons hier vooralsnog bij aan, in de hoop dat alle verenigingen in het District dat doen, zodat we met z'n allen op 1 lijn zitten en er geen onduidelijkheden zullen bestaan aan het begin van elke competitiewedstrijd. Wij adviseren echter wel ten zeerste vooraf overleg te  hebben met de coach van de tegenstander om misverstanden ten aanzien van de toepassingen te voorkomen.  In de bijlage treffen jullie de nieuwe toepassingen aan.