Inschrijven Dierentuin kan nu!

Nieuws afbeelding 9-4-2021
Ben of word je 6 jaar in 2021? En wil je graag hockeyen?

Inschrijven bij Alliance kan nu!

Word jij 6 jaar in 2021 en ga je na de zomervakantie naar groep 3? En wil je hockeyen? Inschrijven voor hockey bij Alliance kan nu.

Kijk op de site van Alliance voor het inschrijfformulier .

In de Dierentuin van Alliance spelen onze jongste leden. Je zit in een team met 4 kinderen en je team heeft een eigen kleur en dierennaam. We trainen op vrijdagmiddag en tot de kerstvakantie ook op zondagochtend. Na de kerstvakantie trainen we door op vrijdagmiddag en gaan we op zondag- of zaterdagochtend onderlinge wedstrijden spelen.

Tijdens de trainingen en de onderlinge wedstrijden leer je hockeytechnieken, de regels van het spel en besteden we veel aandacht aan de motorische ontwikkeling van kinderen. Je bent bezig met stick en bal ook de breed motorische ontwikkeling is erg belangrijk.

Heb je vragen over de Dierentuin bij Alliance mail dan naar [email protected]