FEESTELIJKE SEIZOENSOPENING ZON 27-9

Nieuws afbeelding 17-9-2009

Op zondag 27 september aanstaande heet het bestuur graag iedereen van harte welkom op Alliance:er is dan feest voor groot en klein om te vieren dat het nieuwe seizoen is aangevangen. Er worden veel wedstrijden gespeeld, altijd leuk om te kijken. Alliance Heren 1 speelt om 14.45 uur thuis tegen Myra Heren 1. Kom dus allemaal aanmoedigen! Neemt gerust de kinderen mee want voor hen is er een springkussen. Aan de inwendige mens wordt ook gedacht: de evenementencommissie en de seniorencommissie verzorgen vanaf 14.00 uur heerlijke broodjes worst en broodjes beenham (van Chateaubriand!) . Om 16.00 uur is er een toernooi voor onze E-teams .

Ondertussen barst de gezelligheid los in het clubhuis met swingende muziek, Hollandse meezingers én een bijzonder live optreden van twee van onze eigen leden. Gedurende de middag zal onze hoofdsponsor ABNAMRO vertegenwoordigd zijn met een informatiestand én een héle aantrekkelijke actie met prachtige premiums voor nieuwe Eurostyle- rekeninghouders . (klik hier voor meer info) Mis het dus niet en kom naar Alliance op zondag 27 september!

Bijlage