Hockeyclub Alliance zoekt een Manager Faciliteiten voor het beheer van het complex

Nieuws afbeelding 1-4-2021
MHC Alliance is op zoek naar een nieuwe Manager Faciliteiten als opvolger van Bernard Manshande. Hij heeft aangegeven op het eind van dit seizoen te willen stoppen.

We zoeken een handige hockeyer, ouder, grootouder, buurman/vrouw die het leuk vindt om (ook) op deze manier betrokken te zijn bij de club. Die flexibel in tijd is en die voldoening haalt uit een mooi terrein en blije hockeyers en kader.

De Manager Faciliteiten zorgt ervoor dat het complex van Alliance, zijnde het clubhuis en de omliggende velden, in goede staat wordt gehouden.

Belangrijkste taken zijn:
Velden
- Verantwoordelijk & aanspreekpunt voor de velden, sproei-installaties & verlichting (beheer/behoud wordt gedaan door Sportplaza – de beheerder van het sportpark)
- Keuring van de velden in geval van sneeuw, vorst of extreem veel regen
- Afvalbeheer rondom de velden

Gebouw
- Beheer gebouw inclusief het kinderdagverblijf
- Sleutelbeheer van het clubhuis
- Plannen/Contact met professionele schoonmaker van Alliance tav reguliere en incidentele schoonmaak
- Contactpersoon voor de beveiligingsdienst
- Beheer van de service contracten (zoals onder meer CV, legionella, blusmiddelen, IT, beveiliging)
- Beheer van alle voorzieningen zoals gas, water, elektra, cv en douches (legionella)

Tijd: De functie vraagt per week ongeveer 7-10 uren (vooral gedurende het hockeyseizoen)

Vergoeding: Omdat deze rol heel erg belangrijk is, welke verantwoordelijkheid en betrokkenheid vraagt, is er een aantal jaren geleden besloten een maandelijkse vergoeding te betalen aan de Manager Faciliteiten.

Heb je interesse of weet je iemand die dit leuk zou vinden, aarzel dan niet om te reageren.

Voor vragen of informatie kan je contact opnemen met de voorzitter Daan Beekhuis via [email protected].