Toernooien

Inschrijving geopend voor spelers en vrijwilligers voor Sevens A/B/C/D op slotdag (deadline 11/6)

Nieuws afbeelding 9-6-2021
Op zaterdag 19 juni organiseert Alliance als laatste activiteit van dit seizoen de Slotdag. Tijdens deze dag gaat de A/B/C/D jeugd Sevens mix partijtjes in beachsfeer spelen. Aloha!

De club herken je nog wel terug maar we zorgen ervoor dat het voelt alsof de zomervakantie al is begonnen. Met je team shinen zoals op het strand, met parasols en vette strandstoelen. Chille muziek. En we sluiten af met een zomerse traktatie. Summer, here we come!

Dit zijn de links naar de aanmeldformulieren:
Sevens D: 13.00 - 14.30 uur

Sevens C: 14.30 - 16.00 uur

Sevens B: 16.00 - 17.30 uur

Sevens A: 16.00 - 17.30 uur

De tijden en aantallen per team kunnen worden aangepast aan de hand van de hoeveelheid inschrijvingen.

Aanmelden als speler en opgeven als vrijwilliger kan tot en met vrijdag 11 juni.

Met sportieve groet van de toernooicommissie!