De 1,5m ook afgeschaft op Alliance!

Nieuws afbeelding 24-9-2021
Vanaf zaterdag 25 september is de 1,5m in Nederland afgeschaft. Hiermee vervallen ook de Corona regels op Alliance. Publiek is welkom, hoeft geen afstand te houden en hoeft zich niet aan te melden.

Alleen in het clubhuis gelden nieuwe Coronaregels. Voor sportclubs zijn er aparte horeca regels gemaakt. Iedereen die binnen zittend iets wil drinken of eten, moet een geldige QR code in de Corona Check-app tonen. Er zijn aparte zitplekken afgezet in het clubhuis. Voor het afhalen van eten en drinken is geen Check-app benodigd. Ook de toiletten en de kleedkamers zijn gewoon open.

Vanwege de clubhuis-Coronaregels vragen wij alle teams om zoveel mogelijk bij de picknicktafels te verzamelen en na de wedstrijd buiten wat te drinken.

Veel hockeyplezier!