BERICHT VAN CLUBHUISCOMMISSIE

Nieuws afbeelding 23-9-2009
Zoals zovelen (het gaat top binnen de club!) binnen Alliance, zijn wij ook weer aan de slag en hebben we gekeken hoe we het clubhuis/terras verder kunnen opvrolijken. Zeer binnenkort komen 3 reusachtig grote bloempotten (Bloom) in appeltjesgroen op het terras met daarin blauw middellandse zee gras. Fleurt de boel lekker op en is nog trendy ook; dit past o.i. goed bij een club als Alliance.

Ook op het terras verschijnen 2 grote steigerhouten loungebanken! Je kunt hier lekker met je team na de wedstrijd in hangen onder het genot van een drankje en wellicht een heerlijk bitterschotel van het team Niels. Laten we met z'n allen er voor zorgen dat de planten, potten en banken netjes door ons worden behandeld want anders is de aardigheid er snel af. Een lang gekoesterde wens gaat ook in vervulling.

Verduisteringsgordijnen kunnen voortaan bij feestjes worden opgehangen waardoor het echt donker is en de discolichten nog beter tot hun recht komen. Het voorkomt ook al het onnodig geplak van allerlei spullen op de ramen waardoor de schoonmaakploeg weer overuren moet draaien. Het heeft even geduurd maar dat komt door de (terechte) eisen die de brandweer aan dit soort dingen stelt. In het clubhuis gaan we verder met het ophangen van grote, hockeygerelateerde foto's in stoere buizenframes. Als iemand een leuke hockeyfoto heeft die geschikt is om op groot doek te printen, laat het ons dan even weten.

Daarnaast zullen we de gangen naar de kleedkamers ook gaan schilderen. Tot zover even iets van de Club Huis Commissie en we hebben nog een verzoek: laten we met z'n allen het clubhuis netjes houden. Dus een keer zelf wat opruimen kan echt geen kwaad en wordt ook enorm gewaardeerd door Niels en zijn team. En zie je iemand toiletpapier tegen het plafond plakken, plafondplaten in de kleedkamer stuk slaan of schrijven met een stift op de muur ( ja ja, dat soort dingen gebeuren helaas) zeg er dan gerust wat van.