Online masterclass Marc Lammers vrijdag 15/10 19:45

Nieuws afbeelding 14-10-2021
Voor alle coaches (en geïnteresseerde leden) van Alliance die eens een kijkje in de keuken willen krijgen bij Marc Lammers, is er aanstaande vrijdag 15 oktober een gratis online masterclass. De HockeyWerkt ‘Coach-de-Coach’ avond met Marc Lammers als spreker is van 19:45 – 20:45 uur en dit wordt LIVE uitgezonden. Hiervoor mogen wij al onze leden uitnodigen!

De link naar de livestream staat in het bericht in de app.

Marc zal in de masterclass op zijn eigen wijze vertellen over zijn uitdagingen en kansen bij het coachen. Niet alleen heel leuk natuurlijk, maar ook heel leerzaam!

Marc Lammers was acht jaar lang de bondscoach van het Nederlandse dameshockeyteam dat zilver won bij de Spelen van 2004 in Athene en goud op de Olympische Spelen van 2008 in Beijing.