** AFGELAST ** Arbitrage Masterclass op Alliance met Peter Elders! - maandag 15 nov 20.00 voor scheidsrechters, coaches en spelers.

Nieuws afbeelding 9-11-2021
** Wegens corona maatregelen is deze masterclass afgelast en wordt verplaatst naar 2022.

Deel je fluitervaringen met Peter Elders, oud Olympisch scheidsrechter. Over gedrag, respect en fluiten van een wedstrijd. Er is veel ruimte om eigen ervaringen samen te bespreken en van elkaar te leren. Inloop in het clubhuis vanaf 19.30 uur.

We hebben dus een bijzonder gewaardeerde gastspreker! Peter Elders geeft als KNHB-bestuurslid Arbitrage richting aan de arbitrage in Nederland. Vanuit zijn expertise heeft hij ook actief mee ontwikkeld aan nieuwe spelregels zoals de self pass, aanpassing lange corner en nog veel meer. Het beloofd een boeiende avond te worden!

Je kan je voor de avond opgeven via [email protected] zodat we rekening kunnen houden met de verwachte opkomst en eventuele communicatie voor- of achteraf.

Met ingang van zaterdag 6 november geldt dat iedereen van 18 jaar of ouder alleen het clubhuis kan betreden op vertoon van het corona toegangsbewijs (app). Ook bij informatieavonden en andere activiteiten ’s avonds geldt deze maatregel.

Indien er strengere Corona maatregelen van kracht worden, kan worden besloten de bijeenkomst volledig online te organiseren. Deelnemers worden dan vooraf geïnformeerd via e-mail met de Zoom-gegevens.

Met sportieve groet,
Maurits van der Heijden
Voorzitter Arbitrage Commissie

KNHB bestuurslid Peter Elders is op zaterdag 18 september 2021 tijdens de General Assembly van de European Hockey Federation (EHF) herkozen als lid van de Executive Board. Elders trad in 2017 toe tot de board. Meer informatie: