Blaashal update: opbouw gepland eind november - vrijwilligers gezocht! Nog 20 dagen.

Nieuws afbeelding 10-11-2021
De vorige update ging over een aangepast trainingsschema ivm het plaatsen van de ankers voor het bevestigen van de blaashal. Eind oktober zijn 134 ankers op  5-6 meter in de grond gedraaid, op zo’n 1.5 meter uit elkaar. Zie onderaan dit bericht voor een impressie.

Naast het realiseren van de blaashal, zijn we bezig met de voorbereiding voor het beheer ervan. Hiervoor is de Blaashal Beheergroep opgericht onder leiding van Pim Stevens.

Planning voor de komende periode:
- week 15/11 Aanleggen Gasleiding en elektra
- week 22/11 Opzetten blaashal
- week 29/11 Leggen zaalvloer en ingebruikname

Voor het opzetten van de blaashal hebben we 100 vrijwilligers nodig!
We hebben voor deze activiteit een aantal teams rechtstreeks aangeschreven. Deze teams hebben al meer dan 80 vrijwilligers aangemeld. Dus veel dank aan degenen die zich via JA1, MA1, JB1, MB1, JC1, JC3, MC1, MC3, MC5, JD1, JD3, MD1, MD2, MD3, MD5, MD7 en M8E1zwart die gehoor hebben gegeven aan de oproep om te helpen bij de opbouw van de blaashal.

We zijn er dus nog niet en hebben nog ong. 20 sterke mensen nodig en wel:
- maandag 22/11 van 10 tot 17 uur: 4 mensen
- dinsdag 23/11 van 8 tot 17 uur: 3 mensen
- woensdag 24/11 van 15 tot 18 uur: 10 mensen
- donderdag 25/11 van 8 tot 15 uur: 3 mensen

We moeten met z'n allen hier even de schouders onder zetten. Dus
- zit je net tussen twee banen in;
- ben je zelfstandig ondernemer met flexibiliteit in je agenda;
- werk je voor een bedrijf dat vrijwilligerswerk aanmoedigt;
- en/of wil je hier graag gewoon tijd voor vrijmaken;
en steek je graag je handen uit de mouwen dan zien we je reactie tegemoet!

Het schijnt een geweldige ervaring te zijn om erbij te zijn als de hal omhoog gaat. Dus meld je aan (desnoods met een partner waarbij je de dag in twee shifts opdeelt) via een mail naar [email protected].

Een eigen blaashal is een grote verbetering ten opzichte van het hockeyen in diverse zaaltjes in Kennemerland en daarbuiten. Het wedstrijdsecretariaat is met de voorbereiding voor het zaalhockeyseizoen begonnen waarover via de categorieleiders, coaches en managers wordt gecommuniceerd.

We kunnen altijd vrijwilligers gebruiken dus aarzel niet om contact op te nemen.

Met sportieve groet,
namens blaashal Commissie
Annejet Brenninkmeijer

Een impressie van het plaatsen van de ankers: