Bestuurstafel

Aangepaste contributie voor zaalhockey dit seizoen 2021-2022

Nieuws afbeelding 26-1-2022
Het zal niemand ontgaan zijn dat Alliance vanaf dit winterseizoen een eigen blaashal heeft voor het zaalhockeyen. Voor onze club natuurlijk een erg mooie aanwinst!

Door corona hebben we er helaas niet vol van kunnen profiteren. Dat we de komende drie weekenden toch nog competitie in de zaal mogen spelen, is fijn maar kan het seizoen niet geheel goedmaken.

Binnen de beperkingen van de afgelopen periode hebben we geprobeerd iedereen zoveel mogelijk een mooie ervaring in de zaal te geven. Er is getraind (binnen en soms buiten), er zijn onderlinge wedstrijden georganiseerd en nu ook weer een paar competitiewedstrijden.

Zoals iedereen zal begrijpen, heeft de club deze winter voor zaalhockey wel kosten gemaakt, zeker ook door het hebben van onze eigen blaashal. Aan de andere kant willen de leden die aan zaalhockey hebben gedaan, tegemoetkomen, gegeven het toch wel beperkte zaalhockeyplezier ten opzichte van een normaal zaalhockeyseizoen.
Het bestuur heeft daarom besloten de contributie voor dit zaalseizoen voor de jeugdteams te halveren. Voor de senioren die zaalhockeyen, zijn we nog aan het kijken wat een goede regeling is – deze incasso zal dan ook later plaatsvinden.

We hopen hiermee een juiste tegemoetkoming te doen naar de leden en min of meer kostenneutraal dit 1e winterseizoen mét blaashal af te kunnen sluiten.

De incasso van deze zaalhockeycontributie, de 2e termijn veldhockeycontributie en overige toeslagen zal eind deze maand plaatsvinden.

We wensen iedereen nog een sportief winterseizoen toe!