Bar & Clubhuis

---DRINGENDE OPROEP--- Vrijwilligers voor de bar gezocht!

Nieuws afbeelding 2-3-2022
Beste leden,

Na een lange lockdown periode heeft Alliance, net als de horeca in heel Nederland, een grote uitdaging voldoende mensen voor achter de bar te vinden. We hebben voor de korte termijn meer ondersteuning nodig. We zijn in overleg met een opvolger van Robert en hopen degene medio maart aan ons te verbinden.

Dat betekent dat we vrijwilligers nodig om de bar te open (en anders is deze dus gesloten.....)! We vragen jullie je vrijwillig aan te melden voor bardiensten in de maand maart. Dit betreft diensten zowel doordeweeks als in het weekend. Tegelijkertijd zoeken we ook leden of ouders/verzorgers van leden, die na maart achter de bar willen staan.

We hopen veel enthousiaste aanmeldingen zodat we het seizoen goed kunnen starten. De bar moet open!

Meld je interesse aan via: [email protected] en we nemen contact met je op.

De vacature voor Medio Barmanager voor 16 uur in de week (link) staat ook nog open, weet je iemand, laat het ons weten!

Stuur dit bericht vooral door en denk ook aan evt. geïnteresseerden zonder Alliance achtergrond.

Met sportieve groet,
Shira Gimes - Barcommissie