Einde Coronamaatregelen MHC Alliance

Nieuws afbeelding 3-3-2022
Beste leden en ouders, verzorgers van jeugdleden,

Komend weekend start de voorjaarscompetitie en zijn er oefenwedstrijden. Wat ontzettend fijn dat we weer kunnen hockeyen zoals we dat altijd gewend waren.
En wat nu - sinds twee jaar - weer kan: met publiek langs de lijn en met ook de mogelijkheid om daarvoor en/of daarna wat te drinken en eten in het clubhuis en op het terras.

Het kan en mag weer allemaal, zonder coronatoegangsbewijs! Wat wel overeind blijft is: heb je klachten, dan blijf je thuis en laat je je testen. Daarvoor rekenen we op jullie (eigen) verantwoordelijkheid.

We willen iedereen die de afgelopen seizoenen heeft geholpen als steward ontzettend bedanken voor alle hulp. In weer en wind stonden jullie er, jullie inzet hadden we niet kunnen missen!

Wij hebben er enorm veel zin in en kijken uit naar een stralende en sportieve voorjaarscompetitie.

Met sportieve groet,

Het bestuur en de Coronacommissie