Pubquiz op vrijdag 15 april, schrijf je nu in!

Nieuws afbeelding 15-3-2022
Yes, daar gaan we weer! Vrijdag 15 april is de Alliance PubQuiz! Deze keer georganiseerd door de Vrijwilligerscommissie.

Onze quizmasters Jan Maurits Duparc en Maarten Bouwhuis gaan hier weer een briljante avond van maken!

Reserveer voor € 45 een tafel voor max 6 personen. Inschrijven kan je als 18+ bent. Doe dit via de website of Alliance app > evenementen > PubQuiz.
Afrekenen gaat zoals gebruikelijk via ideal. Wees er snel bij want vol is vol (25 tafels).

Aanvang van de quiz is 20:00u, clubhuis open om 19:30u.
Wie neemt dit jaar de wisseltrofee mee naar huis?

Voor evt. vragen of suggesties kan je contact opnemen via [email protected].

Heb je interessante weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail naar [email protected].