Euro Hockey League (EHL) van 13-18 april zoekt vrijwilligers en ballenjongens/-meisjes

Nieuws afbeelding 22-3-2022
Van 13 t/m 18 april 2022 wordt de ABN AMRO Euro Hockey League (EHL) georganiseerd in Amsterdam. De organisatie van de EHL is op zoek naar vrijwilligers en ballenjongens en -meisjes.

De minimale leeftijd voor vrijwilligers is 16 jaar. Ben je tijdens de EHL tussen de 11 en 15 jaar? Geef je dan op als ballenmeisje of -jongen. Zit je in de B, C of tweedejaars D Jeugd en wil je het toernooi van nog dichterbij meemaken? Geef je dan op als ballenmeisje of -jongen. Dichterbij de wedstrijd kan je bijna niet komen (tenzij je zelf speelt)

Tijdens de wedstrijden spelen de ballenkinderen een belangrijke rol, zij zorgen ervoor dat er lekker doorgespeeld wordt! Per wedstijd zijn 4 tot 6 ballenkinderen op het veld (dit zijn kids van verschillende clubs)

Minimaal 2 wedstijden per dag (mag ook meerdere dagen).
Kinderen kunnen zich aanmelden samen met een vriendje/vriendinnetje
De kinderen zien hun favoriete topclub(s) en krijgen ook wat tastbaars voor hun inzet zoals bijv officieel EHL-sportkleding, sokken van Stox oid (ligt aan aantal dagen van inzet zogenoemd een brons, zilver en gouden status).

De ballenkinderen kunnen zich aanmelden via [email protected].

Naast ballenkinderen zijn er nog wat meer vrijwilligers nodig. Dit kunnen ouders van de ballenkinderen zijn, senioren (leuk voor op je CV ;-)), leden etc. Als vrijwilliger heb je gratis toegang tot de wedstrijden van die dag en wordt er natuurlijk goed voor je gezorgd tijdens de werkzaamheden. En krijgen zilveren en gouden vrijwilligers leuke extra's in de vorm van EHL-kleding (om te houden) of een VIP-uitnodiging voor de Play-offs vanuit de Wagener lounge. Aanmelden kan via deze link: https://forms.gle/6tEDwTU2wsdjJ2DJ6

Meer info inclusief voorbeelden van vrijwilliger rollen is beschikbaar op de site van de Amsterdamse via deze link