Bestuurstafel

Kom zondag D1 en H1 aanmoedigen op Alliance!!

Nieuws afbeelding 22-4-2022
Zondag is het Super Sunday, de kans om zowel Dames 1 als Heren 1 op Alliance aan te moedigen. Of je nu jeugd- of seniorspeler of ouder bent, maak er een team uitje van en laat je inspireren door de beste spelers van onze club.

Om 12:45 speelt Dames 1, op dit moment tweede in de Overgangsklasse, de kraker tegen de nummer één Almere D1. Het team doet het geweldig dit seizoen, en bij winst zetten ze weer een stap in de richting van directe promotie. Het aangekondigde vertrek van coaches Kasper en Bengt is des te meer reden om hen nog eens goed toe te juichen.

Als de rook van de dames wedstrijd is opgetrokken, zal ons Heren 1 om 14:45 aantreden voor de derby tegen Rood Wit H1. Het team zet in deze weken alles op alles om uit de degradatiezone te komen, wat beloond werd met een gelijkspel vorige week tegen de nummer 2. Als club laten we graag zien dat we volledig achter het team staan. Met jullie steun gaat H1 zondag vast weer punten pakken!

Na de wedstrijd kunnen de voetjes van de vloer met DJ Bob bij het Thé Dansant en zal Kees en zijn team weer klaar staan om iedereen van drankjes en hapjes te voorzien.

Zorg dus dat je er bij bent!

Namens het Bestuur,
Jochem Verberne | Tophockey