Hockey & Trainingen

Update met uitslagen - Help deze jeugdteams kampioen worden!!

Nieuws afbeelding 20-5-2022
Update:
JC2 kampioen !
JD2 kampioen ! (tenzij ze met -29 verliezen volgende ronde van runner-up Amsterdam JD5)

MD2 blijft spannend, volgende speelronde beslissende pot tegen runner-up Hurley MD2.
MC2 blijft ook spannend en speelt de volgende ronde de beslissende pot tegen runner-up Strawberries MC1.
MC9 is ook nog niet definitief en is nog afhankelijk van resultaten volgende ronde en inhaalwedstrijden van tegenstanders.
MA6 helaas niet gewonnen van Uitgeest maar nog niet beslist.

--------------
Deze zaterdag 21 mei wordt het spannend voor een aantal jeugdteams. Kom ze aanmoedigen deze super saturday!

Ze hebben na de winterstop als team keihard gewerkt om eerste te worden in hun poule en kunnen morgen al kampioen worden. Voor onderstaande teams wordt het D-day, ze spelen leuke beslissende wedstrijden thuis:

- 08:45 uur MD2 tegen Haarlem (moet Hurley later op de dag wel verliezen 😬)
- 12:10 uur MC2 tegen FIT
- 16:05 uur JC2 tegen Hurley
- 16:25 uur MC9 tegen Amsterdam
Om 10:00 speelt JD2 in en tegen Amsterdam en pakt bij winst de beslissende voorsprong voor de eerste plek.
MA6 speelt om 14:15 in en tegen Uitgeest voor de eerste plek, spannend allemaal!

We zien jullie graag en wensen alle teams heel veel succes en vooral veel wedstrijdplezier met elkaar. Op naar een mooie zaterdag!

We houden de standen in de gaten voor volgende speelronde. Er zijn nog veel teams die eventueel dan, afhankelijk van de uitslagen dit weekend, poulekampioen kunnen worden. Prettige wedstrijd!