Hockey & Trainingen

Dames 1 wint eerste wedstrijd van de play-offs! Ga morgen mee naar Breda met de Alliance bus!

Nieuws afbeelding 27-5-2022

Alliance Dames 1 is erin geslaagd om na bloedstollend spannende wedstijd HC Breda te verslaan. Hockeyminnend Heemstede en Haarlem-Zuid waren massaal uitgelopen om getuige te zijn van een zinderende wedstrijd waarin Alliance Dames 1 uiteindelijk na een tweede serie shoot-outs aan het langste eind trok.

De eerste serie shoot-outs eindigde onbeslist waarna een serie met sudden death de beslissing moest brengen. Onze eigen Oekraïense keepster Katia Pokidko– De Lange was in vorm en kroonde zich als matchwinner door de laatste poging van HC Breda te stoppen.

De vreugde bij het team en de Alliance-toeschouwers was groot en aanstaande zaterdag is de return in Breda. Ook deze wedstrijd zal bol staan van spanning en spektakel.

Alliance heeft voor zaterdag een supportersbus geregeld, die zal vertrekken om 10 uur vanaf de Sportparklaan. De bus brengt je naar hockeyclub Breda om de 2e wedstrijd van de Play-offs te bekijken en onze dames aan te moedigen!! Na de wedstrijd zal de bus je ook weer terugbrengen. Verwachte aankomst is dan rond 16.30 uur.

Meld je zo spoedig mogelijk - voor vrijdag 15.00 - aan via 'Evenementen' op de website of in de Alliance app.

Aanmelden via website:

• Klik op‘inloggen’
  • Klik op‘club’
  • Klik op‘evenementen’
  • Klik op‘Supportersbus D1 Breda 28-05-2022 vertrek 10.00u’
  • Meld je aan

Aanmelden via app:

• Open de Alliance app
  • Klik op‘meer’ (onder in het scherm)
  • Klik op‘evenementen’
  • Klik op‘Supportersbus D1 Breda 28-05-2022 vertrek 10.00u’
  • Meld je aan

We vragen een symbolische bijdrage van EURO 7,50 per persoon.

Vertrek - 10.00u, terug op de Sportparklaan rond 16.30u.

Met sportieve groet
het bestuur

Het beslissende moment van de shoot-outs: