Nr 5. Ralph Oud : 10 jaar Heren 1 !

Nieuws afbeelding 30-5-2022
Onder luid applaus van vrienden, familie en toeschouwers kreeg Ralph Oud zijn dik verdiende publiekswissel in de 65e minuut van zijn laatste wedstrijd voor Alliance Heren 1. Tien jaar na zijn eerste wedstrijd in 2012 !

Zijn hockey carrière bij Alliance begon in het seizoen 2002-2203 toen Ralph debuteerde bij de - toen al vermaarde - Jongens6E5. Hij maakte een mooie ontwikkeling door via J6E3, JD2, JC2, JB1 en JA1 om in 2012 zijn entree te maken in Heren 1.

Ralph heeft 10 jaar in Heren 1 gediend onder diverse coaches en trainers en met heel veel medespelers. Op zijn vaste plek op het middenveld was Ralph een speler die je moeilijk kon passeren, maar die jou wel gemakkelijk met tal van tricks wist te overklassen. Om vervolgens het hele Heren 1 team op sleeptouw te nemen.

Zijn betrouwbaarheid in het veld was net zo groot als die naast het veld. Na 10 jaar heeft Ralph aangegeven dat hij een stapje terug doet om wat meer van zijn weekenden te kunnen genieten met zijn vriendin Mette en met vrienden en familie.
Als echte Alliancer blijft Ralph graag aan de club verbonden en is hij momenteel druk bezig om een solide Heren 2 team vorm te geven. Daarin steunt iedereen hem graag.

Heren 1 wilde dit bijzondere moment niet zonder bijzonder aandacht voorbij laten gaan en heeft speciaal voor Ralph - en alle mannen van tenminste hetzelfde kaliber - de 'H1 Wall of Fame' ingericht. Het trotse koperen bordje van Ralph heeft een mooie plek gekregen en hopelijk volgen er nog vele 'Ralphen & bordjes' want dit soort spelers, families en leden zijn bepalend voor onze club Alliance.

Wij hopen Ralph en zijn gehele familie nog vaak op de club te mogen begroeten want de familie Oud is een echt Alliance-familie.

Dank Ralph voor je lol, plezier, humor en inzet!
Spelers en staff van Heren 1

🖤🤍💚🔟🙏❤️