Hockey & Trainingen

Planning bekendmaking teamindeling 2022-2023

Nieuws afbeelding 10-6-2022
Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de indeling voor de teams van het volgende seizoen. Dat is elk jaar een grote klus waarbij veel functies van onze club betrokken zijn: de verenigingscoördinator met alle categorieleiders, bestuursleden breedte, tophockey en senioren, TD, TM's en coaches, trainers, LISA systeembeheer, nieuwsCie. Bestaande en nieuwe leden worden ingedeeld en de teams worden aan de KNHB gecommuniceerd.

Dit is de planning:

14 juni
Tophockey jeugd teams ABCD.
Bekendmaking van de teamindeling van de Selectie- en Opleidingsteams Jeugd.
Het Selectiebeleid Tophockey Jeugd 2022-2023 staat achter de login bij Club / Documenten / Tophockey beleid.
De teams worden eerder dan de seizoenwissel bekendgemaakt omdat ze in de week van 20 juni twee keer in de nieuwe teamsamenstelling gaan trainen.
Spelers worden via e-mail geïnformeerd over de teamindeling en vervolgafspraken. Spelers die niet de selectie van de selectie- en opleidingsteams halen en er nu wel deel van uitmaken, worden telefonisch gecontacteerd voorafgaand aan de bekendmaking.

21 juni
Breedtehockey jeugd teams Jeugd en Jongste Jeugd
Senioren teams
De teams worden bekend gemakt nadat de seizoenwissel in onze systemen is uitgevoerd. De teams zijn dan zichtbaar op de site en in de app. Dit zal in de middag na schooltijd worden gedaan en wordt aangekondigd door een bericht op de site, app en socials. Spelers worden via e-mail geïnformeerd over de teamindeling en vervolgafspraken.

Tophockey Senioren
Voor de Tophockey Senioren (D1, D2, H1 en HJ1/H2) zal de selectie zoals gebruikelijk later in de zomer plaatsvinden.

Met sportieve groet,
namens alle betrokkenen