Hockey & Trainingen

Competitiekampioenen MHC Alliance 2021-2022

Nieuws afbeelding 18-6-2022
Dit zijn de Alliance teams die kampioen van hun poule zijn geworden, GEFELICITEERD!
Ieder team heeft in zijn/haar klasse hard gestreden afgelopen seizoen en zijn bovenaan in de poule geëindigd. Een aantal teams waren al voor het laatste weekend zeker van de 1e plek, andere hebben tot en met de laatste wedstrijd ervoor moeten strijden. Het was na de corona periode weer fantastisch om de teams aan te moedigen en we hebben veel enthousiaste ouders en vrienden langs de lijn gezien.

Natuurlijk hebben alle Alliance teams hun best gedaan om zo hoog mogelijk te eindigen en daarvoor hard gestreden. Het is desaltniettemin gebruikelijk om op de slotdag de teams die als eerste zijn geëindigd te huldigen en dat gebeurt morgen, zondag 19 juni, om 16.00 uur op de club. Direct na de clinic die door D1 en H1 wordt gegeven.

Op de foto staan vlnr:
rij 1: MB6, MC9, MD6
rij 2: MC11, MD3, JD2
rij 3: MB8, MC2, JC2, MA4

De komende week zullen we de teams nog een keer langs laten komen in onze berichten op de site, app, instagram en facebook.