Alle Senioren

Alliance veteranenteams sterk in Valencia

Nieuws afbeelding 1-7-2022
Nadat de internationale activiteiten van het damesteam D30B en herenteam H45C twee jaar moesten worden uitgesteld, werd de uitnodiging om dit jaar aan het toernooi in het Spaanse Valencia deel te nemen gretig aanvaard.

Voor de heren begon het toernooi afgelopen weekend aanvankelijk met een nipt verlies tegen het Nationale Team van Pakistan, maar de taaie senatoren wisten zich te herpakken en sloten hun poule af met een welverdiende 3de plaats. En dat terwijl de tegenstanders 30+ teams waren. Gemeld dient nog te worden dat ze tijdens de vaak heroïsche partijen de 'most beautiful goal of the match' wisten te scoren. Olé!

Ook de dames veteranen konden de talrijke aanwezige toeschouwers met uiterst fraai spel in extase brengen. Zeer succesvol sloten zij het toernooi af met een 4de plaats!

Las felicitaciones a los equipos!