Arbitrage

Opfrisavond Spelregels maandag 5 september om 20.00 uur

Nieuws afbeelding 29-8-2022
De eerste oefenwedstrijden worden al gespeeld en op 10 september begint de competitie. Hockey kent veel regels. Dat maakt het spel uitdagend, leuk en ook veilig. Goede begeleiding kan bepalend zijn voor het wedstrijdverloop en kennis van de spelregels is daarvoor de basis.

Heb je al een 'kaart' oftewel een registratie bij de KNHB als scheidsrechter? En wil je weten hoe de spelregels ook alweer zijn? Of wil je er juist graag mee kennismaken? Als ouder of als spelend lid? Wil je weten of er nog wijzigingen zijn vanuit de KNHB dit jaar? Heb je nog vragen over situaties tijdens eerdere wedstrijden?

Kom naar de Opfrisavond Spelregels op maandag 5 september in het clubhuis, we beginnen om 20.00 uur.

Vanzelfsprekend zijn er zeer ervaren scheidsrechters aanwezig. Er wordt door hun ook aandacht besteedt aan hoe je met spelregels kan omgaan of met lastige spelsituaties. Of hoe die juist te voorkomen.

Kortom, wil je hierover meer weten, kom dan maandagavond naar de club.

Met sportieve groet, namens de Arbitragecommissie
Maurits van der Heijden

ps. op de Alliance website staat op deze pagina (link) veel informatie over de spelregels, inclusief verwijzingen naar ondersteunende informatie van de KNHB.